داستان کوتاه

داستان کوتاه. رمان عاشقانه . رمان قدیمی . ادبیات داستانی

داستان کوتاه

داستان کوتاه. رمان عاشقانه . رمان قدیمی . ادبیات داستانی

داستان کوتاه

#امیرخانی #داستان_کوتاه #مسابقات_نویسندگی #شهروزبراری #رمان #داستان_بلند #داستان_عاشقانه #شین-براری #رمان_خوب #وبلاگ_رمان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ خرداد ۰۲، ۲۳:۵۱ - #رمان #داستان_کوتاه
    محشر بود
نویسندگان

شعر سپید

جمعه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۱۴ ب.ظ

از همه خسته و از دست تو هم دلگیرم
یکشب از غصه ی این فاصله ها می میرم

باورم ‌نیست که رفتی بخدا از بر من
بی تو از زندگی و از همه دنیا سیرم

گفته بودی به من این را که فراموش کنم
چون برای تب این عشق تو دیگر پیرم

شاید از روز ازل قسمت ما عشق نبود
تا ابد دور تو و عشق تو خط می گیرم

حق من نیست که اینگونه پریشان‌ باشم
با تو و با خودم و با همه کس درگیرم

قول دادم ‌نشوم ‌از تو جدا تا دم ‌مرگ
بر سر عهد خودم ماندم و در زنجیرم

کاش می شد که بیایی به سراغ دل من
امشب از غصه ی این فاصله ها می میرم

شاعر: آنجلا راد

 

نظرات  (۲)

بسیار زیبا:))

پاسخ:
شما هم  زیبایی  مث اسمت نیلوی‌ عهزیزم
  • صبا ملک آرایی
  • عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی